inspirational basketball video

Birt 5 jan 2019
basketball saved my life
↓FOLLOW GUS OR WHATEVER↓
NEW MERCH: represent.com/store/gus
- Subscribe to the podcast: bit.ly/2wA7zDR
- Twitter: Gusbuckets
- Facebook: gustoonz
- Reddit: www.reddit.com/r/gusjohnson/
- Snapchat: motherxteresa
- Instagram: johnsongus
- Patreon: bit.ly/1TVIYyA
- PayPal: gustoonz@gmail.com
- Download my new album here: bit.ly/2gRsJUQ
My album is available for download here: www.nimbitmusic.com/gusjohnson
this is an inspirational basketball video to show to your team
Welcome to the Gus Johnson channel, where the most average content comes to fizzle out.
Thanks for watching and sharing! Don't stab people. I'll see you later.

Ummæli

  • wow this is so inspirational can we please get me more twitter followers @Gusbuckets

    • @Content Adept 🗿

    • @AxxL didn’t even spell Johnson right lmao fucking idiot

    • You should have said: Follow my Twitter for inspirational messages and we can be inspirational together

    • Was this filmed in oswego?

    • @uneehq ███ ████ ██████ ████

  • I saw the thumbnail and automatically knew it'd be a good video lmao

  • wrangling 😩 and rumbling 😳

  • Not halfway through the video, he already has threatened me with death. Love it.

  • Huckin 8 or 9 half court shots *every quarter* lmao 🤣 this guy is sumn else I swear. Funny Man Gus.

  • Dude Perfect!

  • Nice 0 points that's impressive. What a legend!

  • Turn on captions

  • "Look at Gus man, so inspirational."

  • 1:44 "and if i want something im just gonna take it Damen" LOL

  • Captions are grail lmfao.

  • This is the Gus sleeper hit

  • I hate green too gus but i would never ignore your message

  • Turn in captions to experience this video on a new level.

  • Captions are a must for this video

  • 2:01 No way. He got the real Shaquille O’Neal in his video

  • So many inspire

  • this is legit how i talk to myself paying basketball... fuck you gus....

  • who wrote these captions im literally loosing it rn

  • "that I am unable to do things."

  • And that's just basketball

  • Me watching this 😐😐

  • (Taxes walk in the gym)

  • I know gus is a very likable person with many fiends but He really should get rid of his android or no one is going to want to text him back.. but that’s just basketball

  • I made my school team after this video, thanks Gus

  • Turn on the captions

  • Turn on captions

  • 100k likes to 500 dislikes... what a ratio

  • 1:37 - who's he calling time out to?

  • Then you hear at the end: train what’s under the armor, under armor

  • its tough but this might be my fave gus vid

  • The chord progressions in the background music is literally "Numb" by Linkin Park hahaha

  • TURN ON THE CAPTIONS OMG

  • rusty ball

  • As someone who has played basketball before. This was funny, and also a pain to watch, good job Gus.

  • Flight reacts need to react to this and learn

  • Guys, he kicked the basketball so hard it hit the wall and bounced to another wall. Some say he's still in pain to this day.

  • Every time I watch this video I discover something new

  • The hidden comedy gem in this video are the subtitles! Simply brilliant :D!

  • me when i play basketbaal

  • "They took real issue with me huckin about 8 or 9 half-court shots every quarter."

  • Damn. 110 hours on the weekend!? Guess that's where all my weekend hours went because my weekends feel like they're only like 6 hours long.

  • He had fun with the subtitles! 😂

  • Look at the subtitles

  • The sub titles are funny

  • I’d love to see this video without the voice over just the raw footage and sound

  • I love how this is the first video you find if you look up "inspirational basketball video"

  • First time watching a Gus video with captions. They did not disappoint

  • *_I work 110 hours on the weekend_* yeah makes sense

  • The closed captions make this 10 times better

  • You guys are missing out if you don’t have cc on

  • I'm inspired, I'm gonna go take a gym hostage brb

  • 110 hours on the weekend

  • Whoever made the subtitles. Thank you

  • If i keep practicing maybe one day i will be this good👍.

  • YOU ARE FUNNY AF DUDE

  • Who else thinks that this guy would get along really well with Michael from the office

  • The subtitles

  • I have no idea how but my teacher showed us this

  • 0:38 he just zoomed in as if he could put the ball into the net lol

  • Notify his fake addias

  • He kinda sounds like Michael from the office.

  • This made me cry how inspiring this is

  • Your weird intonation was spot fucking on. It's so fucking annoying. I hate those bullshit ass inspirational videos with the cheesy music playing in the background.

  • This encouraged me to finally wash that pan i left to soak 2 weeks ago.

  • God loves you come to him and repent

  • For a second i thought the few seconds was an add

  • 1v1 Gus vs Me let’s see who wins

  • guys, watch with CC (closed captions) loool. those fonts are cracking me up

  • Thai is one of his best sketches and it doesn’t even have 2 million 😔

  • I actually want to 1v1 him in basketball, for real. He got some skills

  • 2:28 lol that obstacle made him fall down

  • He’s wearing a 4 striped “adidas” shirt 😂

  • That looks like a high school I went to in Maine and it's making me uncomfortable. A cursed time in my life.

  • i only just realised his shirt says abibas

  • 2:00 my favorite part

  • It's ok Gus we'll text you

  • Me :walks in and drops him to the ground

  • watch this with subtitles. You can thank me later.

  • fun fact: Gus's mom works at Grantsburg high school. Which is where this video is filmed

  • 2:35 put on subtitles

  • The captioning on this video is SPECTACULAR

  • 🤣😂💀💀💀💀

  • I don't know who captioned this but thank you so much.

  • I’m watching this before a basketball it inspires me every time

  • The captions make it better.

  • 1:45 the sweat stains 😂

  • I don't know if you guy read the sub but it really good!! Thank you Gus!

  • he is beginning to believe

  • Ok but this actually looks like a great way to exercise. Like fr

  • I wouldn't be surprised if Twitter took the lines of him calling kids a dumbass out of context, making it look like he actually called kids that.

  • Okay I found my own Jim, he is pretty good guy. What is step 2?

  • i drink air

  • your armpits are too dry

  • This is my gym, go find you own.

  • Why is this weird man in our jym coach

  • As someone who used to be in basketball practice I can confirm those odd looking training moves aren't that much exaggerated

  • Is no one going to talk about how he did all of this, in short Jeans

  • Ooga booga

  • Captions is a must when watching this