this video is for a tax write off

Birt 17 apr 2019
i made this video for a tax write off
↓look down here for lots of cool stuff↓
- NEW MERCH: bit.ly/2GbM43E
- SUBSCRIBE TO THE PODCAST: bit.ly/2wA7zDR
Gus Johnson
PO BOX 360616
Los Angeles, CA 90036
↓FOLLOW ME HERE PLEASE↓
- Twitter: Gusbuckets
- Instagram: johnsongus
- Facebook: gustoonz
- Reddit: www.reddit.com/r/gusjohnson/
- Snapchat: motherxteresa
- Patreon: bit.ly/1TVIYyA
- PayPal: gustoonz@gmail.com
this keytar video is for a tax write off
Welcome to the Gus Johnson channel, where the most average content comes to fizzle out.
Thanks for watching and sharing! Don't stab people. I'll see you later.

Ummæli

  • i wanna write off my twitter too so go follow me there @Gusbuckets

    • Actually very good melody and vocals on this bad boy

    • My guy the bass on this song is clean idc if you respond I just really like this song and have been waiting for this song to drop on Spotify

    • The IRS can go suck a dick. HAVENT PAYED EXPENSES IN 6 YEARS!!!

    • yes

    • TWITTER? I would rather (deleted)!!!

  • Why are your skits always more my life experience than a day in my own life?

  • I like how there is just a sub plot of two people having a nice romantic night 0:15, 0:37, and 1:01 are the same people lol

  • can you actually do this

  • Can we just appreciate that they are various couples going down on each other throughout the video.

  • 3 million views...................suffice to say i think he made back any tax he would have been charged on this

  • looky who doesn't have a brain

  • Glad to see you living your best life my man

  • Fair play.

  • the irs hates gamers and gaming

  • Did it work

  • IRS: well he’s legally got us there

  • "But I don't wanna pay my tax, the IRS can kiss my ass." OMG BAHAHAHAHAHAHA IM DYING

  • Why does this unironically slap tho??

  • This sounds like a Weird Al song

  • Cant lie, this is a damm good tax write off

  • This is my favorite song right now. Not even joking I can't stop listening to it gg Gus man

  • Fuck the IRS.

  • This video makes me want a keytar

  • The crazy thing is that this video actually increased the tax that you'll be paying

  • If your not watching this with captions your missing out

  • Bold of you to make this video when even the Joker is afraid of the IRS

  • Okay! Here’s my plan to evade taxes 😆 First you gotta make sure you graduate high school and got into college (preferably out of state) and then obviously because you moved your parent(s) are gonna move cuz that’s what erry body does when their kid moves right??? Soooo then you gotta stay in contact with your parent(s) and get their new address and obviously since they doesn’t have to deal with any kids they’re gonna go on a vacation, you gotta make sure you know the exact day and time!! THIS IS WHERE THE ACTION REALLY BEGINS!! soooooo then you gotta break into your gauridans new home and be real sneeeaaakkkyyyyyy right and you’re gonna go straight in the attic! First day there, you gotta clean itttt!! ( just because you’re evading taxes and bills doesn’t mean you have to live in filth!!) ANYWAYS Sooooo once it’s all clean you gotta go get some blankets and simple stuff so you can live in the attic comfortably, whether you take the supplies from the house or choose to buy it yourself is up to you (if you go out to buy it, you should probably pay with cash so it’s not traceable also if you choose to get your supplies from whatever’s around the house you might want to be careful because they might get suspicious when they come back from vacation) moving on!! Soooooooo basically they come back from vacation and Youre chillin in their attic, now if this is your first time at their house you most likely aren’t going to have a WiFi password and if you use data then I’m sure the government will be able to track you but I don’t know! Anyways!! You need to be offline, out of contact from everyone, people at your college and your roommates will start to wonder what happened and your parent(s) won’t know what happened cuz you were offline! This is good!! Now you’re ✨missing person✨😆 now it’s goin to get real boring not being able to do anything in the attic since you don’t have your phone but!! You could prolly steal a book that’s lyin around while your parent(s) sleep at night, also when they sleep, that’s when you can take care of hygiene and eat summ. SO! Fast forward 5 years and you’re officially pronounced dead!! CONGRATS YOU MADE IT THIS FAR!! Now that you’re “dead” I don’t know!! Do what you want!! If you end up getting caught after the 3 year mark of being missing you might be able to get away with it and they might just end up thinking they’re delusional, I don’t know! But!! There are some down sides! Like what if they don’t have a basement? what if the don’t even live in a house and they actually live in an apartment? What if they move before the five years?? What if they get their house searched and you get caught?? I don’t know!! But with this info in mind do what you want from it :D Evade taxes! Eat the rich! Live in an attic! Pursue your dreams!! Eat garlic bread!! Stay safe and stay stealthy 😆💖💖

  • Anyone else try to look up Gus's shorts when there was a low angle shot?

  • what can i say, its alesis

  • Taxation is theft

  • I wonder if people who work for the IRS also say fuck the IRS ,🤔

  • Nuke Bizzle outdid you

  • So close to 200k likes

  • The end just kill me

  • Funny, but mocking the IRS is a very dangerous game.

  • Is that the friends fountain?

  • 0:36 Are we just gonna ignore that in the background

  • Wait, now I’m curious: can shopping haul channels write off the shit they buy, as all their content revolves around showing off the shit they buy every week, and without it, they wouldn’t have content?

  • I got a "tax write off" scam ad atleast gus is making money off the ad

  • I'm trying to play this with an otamatone. It's not working...

  • Can I have the keytar pls I've been wanting one for a while

  • Now is that where Bromance by Nigahiga was filmed

  • Your old vids are so much better

  • I wonder if it worked

  • I love the "song" in this. I want one of those Planet Pizza hats so bad.

  • If someone ever asks me what a writ off is I’m gunna show them this

  • 0:50 ☠☠ the sign

  • I had a buddy in the Marine Corps who once wrote off his gaming pc (about $2200) as a work expense because he used it to make some excel sheets for the platoon sergeant on like 3 occasion.

  • I watch this mutipule times a day

  • It continues to amaze me how he makes funny songs that actually sound good

  • the IRS watching this : 😮

  • this song actually slaps

  • Making this my ringtone

  • this is acctualy a banger song it needs to be longer

  • one of my favorite video's ever

  • I'm probably shared this video dozens of times now explaining how being a ISchats partner enables so many wonderful tax write-offs 😂😅😍

  • In my opinion his best song

  • This song slaps and I don’t care who knows

  • Tax evasion is badass.

  • Finally a message I can agree with

  • This video is so brilliant

  • me trying to defend myself against the irs for counting my Krispy kreme obsession as a business expense

  • ok putting everything aside though the song is actually really good

  • I love this so much for a myriad of reasons.

  • Did it work?

  • Nerf gun

  • I like that he makes legit bops for a joke

  • can I has on the Spotify plz ?

  • love it so funny

  • Trump got nothing on you when it comes to evading the IRS

  • Gus you are the only person on ISchats that consistently makes me laugh out loud.. Thank you

  • Legally, he is correct.

  • Anyone else think he sounds like weird all when he sings this? Especially in the chorus

  • I like the part where he makes a music video for a tax write off

  • 0:33 repeat button :)

  • I watch this every single time it comes on recommended because I too hate taxes

  • Amazing

  • tax evasion is based

  • ahead of time

  • Didn’t this video used to have a different title?

  • Ryan Reynolds watching this video: Is this what recreational drugs feels like?

  • Libright has entered the chat

  • Is there any way that I can like a video every time I watched it fully? *If so, this video would have at least an extra 100 likes*

  • this content is truly ahead of its time

  • make some noise if you're here after learning that trump paid only $750 in taxes!!!

  • Trump's anthem about now

  • The irs when they see this video “What have we done”

  • Sounds like a Bill wurtz song

  • damn he really went all out

  • *Fire*

  • That hit kinda hard

  • I love that this is in my recommendation after Trump's Tax Returns were leaked LMAO thanks youtube

  • lease make this a whole song I will buy it...

  • Kinda hits different with Trump's tax write-offs

  • This is clearly a masterpiece

  • I just want rights to my daughter... Buuut .. 😂

  • weird that this gets recommended to me the exact day donald trumps tax fraud gets exposed

  • the couple in the background at 0:37 look like they're having a great time

  • gottem

  • Trump must’ve watched this video.

  • Imagine

  • Ehh, needs more cowbell.

  • me and the boys: Buys 30 nerf guns and 3,000 total nerf accustrike darts also me and the boyz: Films an actual scripted nerf war IRS: *Understandable, have a nice day.*

  • *Im gonna say it. It’s just a jolt reskin.*